Forum via Tapatalk app?

Voor al uw opmerkingen/suggesties omtrendt het forum of het bestuur van de Werkgroep Carnivora.

Moderator: Bestuur

Forum via Tapatalk app?

Berichtdoor Martin » 10 jan 2017, 06:39

Hallo,
Ik vroeg me af of er wel eens gedacht is over het gebruik van een app als Tapatalk om het forum beter toegankelijk te maken vanaf mobiel. Andere fora (CPUK, ICPS, Sarracenia) gebruiken deze app en deze gebruik ik nu om deze fora te volgen. Werkt erg makkelijk en wellicht een goed idee?
Groet, Martin
Martin

Re: Forum via Tapatalk app?

Berichtdoor Tijmen » 28 maart 2017, 14:54

vraag me eigenlijk af of er een manier is om het forum weer levend te maken, gezien het feit dat iedereen naar facebook is geschoven. Of moeten we eigenlijk accepteren dat het tijdperk van forums lang vervlogen is?
Tijmen

Berichtdoor Rory2015 » 01 apr 2017, 17:56

Ik denk zelf dat er veel meer gepost zou worden als het makkelijker zou zijn om foto's te plaatsen, nu is dat een heel gedoe met image hosting sites e.d. Als er meer foto's geplaatst zouden worden zouden misschien ook meer mensen berichten plaatsen en op het forum kijken.
Mvg,
Rory
Kweeklijst
Rory2015

Berichtdoor Tijmen » 01 apr 2017, 18:01

daar heb je een punt, als de gemakkelijkheid van facebook post plaatsen gecombineerd zou worden met de overzichtelijkheid van dit forum zou dat het forum weer tot leven kunnen brengen. Ook zou een app of gemakkelijkere toegang via mobiele apparaten inderdaad zoals Martin zei veel helpen. Dit forum is natuurlijk van voor het smartphone tijdperk, misschien dat daar een verbeterpuntje in zit.
Tijmen

Keer terug naar Suggesties