vuurwerk

Voor alle overige zaken.

Moderator: Bestuur

vuurwerk

Berichtdoor Tijmen » 28 dec 2012, 22:21

hier iets totaal anders, en dat kun je zeker niet met vleeseters combineren:

wie gaat er hier dit jaar vuurwerk afsteken en zoja welke producten en waar gehaald?
ik ben als naar de duitse aldi geweest en heb al super goeie potten van €3.00 per stuk gehaald, en een van €9.00. ook een sierpakket met water knallers, knetters, en fonteinen. e+ 12 knallers bijna zohard als een nitraat. ook in Nederland Flower thunder, 180 thunder kanonslagen, 36 grondbloemen, 2x 90 shots matjes, en 100 babypijltjes gehaald.
Tijmen

Re: vuurwerk

Berichtdoor Glabosch » 28 dec 2012, 23:05

Je weet dat het legale vuurwerk wordt gezien als gevaarlijk dit jaar? Misschien beter professioneel vuurwerk :wink:
De meer je betaald, de meer je krijg!

P.s. dit topic op een carnivoren site?
My fake plants died because I did not pretend to water them...

Kweeklijst
Moerasbak
Paludarium

Heb je nog vragen?
Afbeelding
Glabosch

Berichtdoor Tijmen » 29 dec 2012, 17:24

legaal vuurwerk wordt als gevaarlijk gezien omdat ze uiterlijk hebben van nitraten en vlinders. duits vuurwerk is goedkoop en iets harder, maar niet zo hard dat je er alles mee opblaast. en ik heb rondgekeken over andere topics hier en die gaan over bijv. minecraft, happy weels, persoonlijke dingen, feestdagen etc. dus waarom dan niet dit topic?
Tijmen

Berichtdoor Glabosch » 29 dec 2012, 18:39

Het kan wel, vuurwerk maakt ook bloemen :wink:

En ik houd inderdaad van vuurwerk waarmee je dingen op kan blazen.. Niet dat ik er dingen mee opblaas hoor!
Groen links haat mij :mrgreen:

Kweeklijst
Moerasbak
Paludarium

Heb je nog vragen?
Afbeelding
Glabosch

Berichtdoor Tijmen » 29 dec 2012, 19:46

Glabosch schreef:Het kan wel, vuurwerk maakt ook bloemen :wink:

En ik houd inderdaad van vuurwerk waarmee je dingen op kan blazen.. Niet dat ik er dingen mee opblaas hoor!
Groen links haat mij :mrgreen:

de plantenorganisatie of de politieke partij? :mrgreen:
als ze het illegaal maken krijgt de overheid juist meer problemen
Tijmen

Berichtdoor Rene Flierman » 30 dec 2012, 00:55

vuurwerk uit duitsland en belgie is in nederland illegaal.
ik denk dat de overheid binnen een paar jaar vuurwerk gaat verbieden, omdat veel mensen nu al vuurwerk afsteken en het voor zich zelf verknooien.

buro halt??? denk een strafblad als ze je pakken, dag baan.
De groeten uit Assendorp.
Rene Flierman

Berichtdoor wouter Noordeloos » 30 dec 2012, 10:07

Hoi vleeseters,

En denk eens aan die website die Groenlinks heeft opgezet. die heeft al flink wat klachten/meldingen van overlast.

Ikzelf ga geen vuurwerk kopen. Een vuurpijl van 15,- steek je aan, gaat omhoog en *poef* ...weg...

En toch zijn er mensen die het hele jaar door voor vuurwerk gaan sparen. Ze houden de economie draaiende zullen we maar zeggen. Ik denk dat deze mensen ons voor gek verklaren hoeveel geld wij aan planten uitgeven.

Take care,

Wouter
wouter Noordeloos

Berichtdoor NewComs » 30 dec 2012, 11:13

Vuurwerk illegaal? Hier hebben we zelfs toestemming om vuurwerk af te steken tussen 23u en 00u30.
Er wordt zelfs reclame voor gemaakt :P
NewComs

Berichtdoor Tijmen » 30 dec 2012, 14:02

allemaal volkomen begrijpelijk, als je buiten oud op nieuw illegaal vuurwerk afsteken ga je naar bureau halt, maar je moet eens weten aan waar ze aan de duitse grens controleren! 1 plaats in Drenthe, voor de rest jagen
ze er helemaal niet op! en het is niet gestoord als je €500 aan planten besteedt, als dat je hobby is ;). ik vind dat de overheid een beetje zeikt over vuurwerk, het is hun schuld dat er zo veel handel is in illegaal vuurwerk. en het is maar een kleine groep die het verknoeit voor de andere. ik mol nooit wat met vuurwerk.
Tijmen

Berichtdoor Glabosch » 30 dec 2012, 15:18

NewComs schreef:Vuurwerk illegaal? Hier hebben we zelfs toestemming om vuurwerk af te steken tussen 23u en 00u30.

Het hele jaar door? En hier zeuren ze over alles wat flash-kruit bevat(nitraten, vlinders, cobra's en strijkers).
Het afsteken mag in Nederland van 31-12 om 10:00 tot 01-01 om 2:00, maar het is het geld niet waard; dat nederlandse vuurwerk....

Het vuurwerk wat ik morgen ga ophalen komt niet uit nederland, belgie of duitsland. Gelukkig hebben we tegenwoordig aardig wat polen hier in Nederland die een centje bij willen verdienen!

Kweeklijst
Moerasbak
Paludarium

Heb je nog vragen?
Afbeelding
Glabosch

Berichtdoor Tijmen » 30 dec 2012, 18:55

Glabosch schreef:
NewComs schreef:Vuurwerk illegaal? Hier hebben we zelfs toestemming om vuurwerk af te steken tussen 23u en 00u30.

Het hele jaar door? En hier zeuren ze over alles wat flash-kruit bevat(nitraten, vlinders, cobra's en strijkers).
Het afsteken mag in Nederland van 31-12 om 10:00 tot 01-01 om 2:00, maar het is het geld niet waard; dat nederlandse vuurwerk....

Het vuurwerk wat ik morgen ga ophalen komt niet uit nederland, belgie of duitsland. Gelukkig hebben we tegenwoordig aardig wat polen hier in Nederland die een centje bij willen verdienen!

Goed bezig :wink:
Tijmen

Berichtdoor happie20 » 30 dec 2012, 19:33

Ik hou van vuurwerk, ik geef er elk jaar wel wat geld aan uit. Morgen een dagje lekker stoken!
happie20

Berichtdoor Tijmen » 30 dec 2012, 22:12

happie20 schreef:Ik hou van vuurwerk, ik geef er elk jaar wel wat geld aan uit. Morgen een dagje lekker stoken!

wat heb je zoal? ik kan trouwens niet wachten :mrgreen:
Tijmen

Berichtdoor Madball » 31 dec 2012, 08:02

Nope ik ga liever een paar dagen op ebay zitten om voor €350 m'n retro game collectie uit te breiden word ook nog meer geld waard ook nog en het is niet elke minuut geld weggooien. :lol:

€350 kan ik ook een hoop van feesten en kan nog wel meer dingen bedenken ook natuurlijk aan planten besteden etc. :wink:

Ps: Ik geniet morgen wel van andermans vuurwerk zelfde effect hoor alleen mijn geld zit nog in m'n pocket. :lol:
Madball

Berichtdoor Tijmen » 01 jan 2013, 14:06

ik vind het leuk om het af te steken, hoe dan ook ik denk dat dit topic wel weer ergens in 2013 opnieuw gaat verschijnen, tot die tijd hou ik me liever niet bezig met vuurwerk.

de beste wensen voor iedereen!
Laatst bijgewerkt door Tijmen op 17 dec 2013, 21:06, in totaal 1 keer bewerkt.
Tijmen

Volgende

Keer terug naar Open Forum