recente zaadlijst

Voor alle overige zaken.

Moderator: Bestuur

recente zaadlijst

Berichtdoor walberg » 02 jun 2014, 19:40

Onlangs is de zaadlijst niet goed doorgekomen, op de een of andere manier ontbrak in de lijst het aantal soorten en het jaartal. Ik heb de fout inmiddels gevonden. De nieuwe lijst is weer in orde. Steeds als er wijzigingen plaatsvinden doordat er zaden verkocht zijn of zodra er zaden gedoneerd zijn pas ik de lijst aan. De lijst hier op het forum wordt natuurlijk niet dagelijks bijgewerkt. Mogelijk komt die optie er in de toekomst nog maar voor even zou ik jullie willen vragen als jullie interesse hebben in zaden om de meest recente lijst op te halen op mijn eigen site heliamphora.nl. Ik heb deze vandaag omgezet naar een ander systeem (wordpress) en ik hoop dat deze wat vriendelijker overkomt dan de oude versie.
De zaadbank moet het hebben van donaties, dus als u wat interesante soorten aan te bieden heeft dan heel graag.

Hieronder nog even de spelregels:

rekening 4575480
IBAN NL34 INGB 0004 5754 80
BIC:  INGBNL2A
TNV Werkgroep Carnivora te Boskoop
leden krijgen 2 zakjes gratis. ben je geen lid dan kost het 50 cent per portie, plus een postzegel van 64 cent, Belgie 95 cent.
walberg

Re: recente zaadlijst

Berichtdoor Boris » 04 jun 2014, 09:19

Hallo,
Ik ben op zoek naar onze zaadlijst. Ik kan zowel op de website (deze is van 9 juni 2013!) als in dit forum geen recente lijst vinden. Ongetwijfeld kijk ik er overheen, maar waar staat hij?
Een vriendelijke groet,Afbeelding
Bert
Boris

Berichtdoor C.Steijger » 04 jun 2014, 10:22

Afbeelding
C.Steijger

Berichtdoor Boris » 04 jun 2014, 10:23

Excuses, foutje van mij. Bericht niet goed gelezen!
Een vriendelijke groet,Afbeelding
Bert
Boris

Berichtdoor henkg » 05 jun 2014, 08:42

Het zou mooi zijn als de zaadbank pagina op carnivora.nl http://carnivora.nl/Zaadbank.html eenmalig wordt aangepast door een beheerder.
Daar de zadenlijst weghalen, en in plaats daarvan de link naar de actuele lijst vermelden.
Dit zal verwarring bij met name nieuwe bezoekers / leden voorkomen, en voorkomt extra heen en weer mailen tussen besteller en Bob.

De lijst (pdf) in de link wordt steeds actueel gehouden. Bob: perfect!
Nu bijna niks, alleen: D. capensis Giant, Dionaea muscipula "typical"
henkg

Keer terug naar Open Forum