Plastiek serre

Moderator: Bestuur

Re: Plastiek serre

Berichtdoor Killian » 08 apr 2013, 12:44

Pff al 2 aldi's binnen geweest en allebei uitverkocht en helaas kost een model van dezelfde grootte bij acd €200
Verkoop vleesetende planten: http://www.vleesetendeplantshop.be
Gratis verzending vanaf €35
!
Killian

Berichtdoor Veek » 08 apr 2013, 13:32

Killian schreef:Pff al 2 aldi's binnen geweest en allebei uitverkocht en helaas kost een model van dezelfde grootte bij acd €200

Voor zoiets moet je er vanaf 9u al staan wachten ik denk niet dat ze er veel hadden liggen.
Veek

Berichtdoor Veek » 08 apr 2013, 15:53

Ondertussen heb ik de serre besteld. Wel een kleine 45€ verzendingskosten maar je alles voor de plantjes he.
Veek

Berichtdoor Killian » 08 apr 2013, 19:28

Ik heb hem nog ergens gevonden voor €50, nog €10 goedkoper. Het is gemakkelijk op te zetten, kwaliteit is natuurlijk niet super maar dat is te verwachten voor de prijs.
!
Killian

Berichtdoor Killian » 11 apr 2013, 11:26

En hij is na 2 dagen al weggewaaid... dacht dat het wel minstens 4bft kon hebben, maar als je hem dus koopt koop dan van die echte grote haringen voor tenten en zet hem daarmee deftig vast. Hij stond nochtans beschut, ik wist dat het niet tegen een storm ofzo kan maar dat hij nu al wegvliegt pfff... Het zeil is nog oké, 2buizen zijn geplooid maar zo'n buis kan je ook terug vervangen, alleen de plastic verbindingsstuken kan je niet vinden en die zijn het meest kapot. Ik ga zaterdag kijken of ik het kan repareren..

Toch maar sparen voor een glazen/polycarbonaat serre? :)
!
Killian

Berichtdoor Glabosch » 11 apr 2013, 17:52

Killian schreef:En hij is na 2 dagen al weggewaaid... dacht dat het wel minstens 4bft kon hebben, maar als je hem dus koopt koop dan van die echte grote haringen voor tenten en zet hem daarmee deftig vast. Hij stond nochtans beschut, ik wist dat het niet tegen een storm ofzo kan maar dat hij nu al wegvliegt pfff... Het zeil is nog oké, 2buizen zijn geplooid maar zo'n buis kan je ook terug vervangen, alleen de plastic verbindingsstuken kan je niet vinden en die zijn het meest kapot. Ik ga zaterdag kijken of ik het kan repareren..

Toch maar sparen voor een glazen/polycarbonaat serre? :)

Ductape! :?

Echte Aldi degelijkheid! Achja, de prijs zei het eigenlijk al.. Hoop voor je dat het nog te maken is.
My fake plants died because I did not pretend to water them...

Kweeklijst
Moerasbak
Paludarium

Heb je nog vragen?
Afbeelding
Glabosch

Berichtdoor Bartc » 21 apr 2013, 13:16

en hoe gaat het met de serre? staat ze al
Bartc

Berichtdoor Veek » 23 apr 2013, 19:30

Bartc schreef:en hoe gaat het met de serre? staat ze al

Ben er volop mee bezig daarmee dat ik zo weinig online ben. Eigenlijk staat ze er al nog enkel een paar platen insteken en klaar. Ben ineens ook nog bezig met een aantal serretafels te maken. Ik heb al wel een honderdtal extra clips besteld voor de platen te bevestigen. Die waren er naar mijn mening niet genoeg bij.
Veek

Berichtdoor Killian » 05 mei 2013, 18:21

Zo het frame van de mijne staat alweer recht, de schade bleek nog mee te vallen, alleen als het een 2de maal gebeurd is het wel helemaal kapot. Nu ga ik onderaan aan het frame 4-6 lange (deftige, die eenmaal dat ze in de grond zitten amper uit te trekken zijn) haringen bevestigen en dan aan de 4 touwtjes ook, want die haringen die erbij geleverd waren van 10cm zijn niks waard.

Kdenk niet dat het dan nog gaat weg vliegen.. :)
!
Killian

Berichtdoor Killian » 12 mei 2013, 00:48

Zo hij heeft de laatste dagen de rukwinden van 55-65 (zelfs 5bft, vorige keer vloog hij al weg bij 4 :p) héél gemakkelijk doorstaan. Wel heb ik onderaan waar er veel wind onder kan komen vastgelegd met kasseien, de haringen doen ook goed hun werk :D
!
Killian

Vorige

Keer terug naar Kassen en Serres