Nieuwe berichten

Voor al uw opmerkingen/suggesties omtrendt het forum of het bestuur van de Werkgroep Carnivora.

Moderator: Bestuur

Plaats reactie
happie20

Nieuwe berichten

Bericht door happie20 » 29 mei 2014, 10:54

Hoi,

Het forum is veranderd zie ik!
Echter ben ik de knop met nieuwe berichten kwijt die bovenaan stond.
Dat was erg handig om dagelijks even te kijken hier op het forum.
Kan deze weer terug?

C.Steijger
Contacteer:

Re: Nieuwe berichten

Bericht door C.Steijger » 29 mei 2014, 11:10

Ik kan hem ook niet vinden. ... Hij bestaat nog wel aangezien ik hem als favoriet heb opgeslagen....
Afbeelding

Boris
Contacteer:

Bericht door Boris » 29 mei 2014, 12:15

Als je op 'Forumoverzicht' klikt krijg je als eerste de recente topics te zien.

vrgr Bert
Een vriendelijke groet,Afbeelding
Bert

C.Steijger
Contacteer:

Bericht door C.Steijger » 29 mei 2014, 12:30

Boris schreef:Als je op 'Forumoverzicht' klikt krijg je als eerste de recente topics te zien.

vrgr Bert
Klopt maar een recent topic is niet hetzelfde als een ongelezen topic...
Afbeelding

Rene
Contacteer:

Bericht door Rene » 30 mei 2014, 12:15

Bedankt voor de suggestie!
Zoals jullie kunnen zien wordt er aan het forum geklust en zijn sommige dingen tijdelijk. Dit geld vooral voor de stijl waarin het forum nu wordt weergegeven.
Ik ben begonnen met het forum veiliger te maken en sinds iedereen zich weer zelf kan registreren als forumlid hebben zich nog geen spammers gemeld. Dus dat is al een flinke stap voorwaarts.

Ik zal je suggestie meenemen in de upgrade van het forum.

René
Uw Carnivore Webmaster

NewComs

Bericht door NewComs » 30 mei 2014, 14:39

Onder het kader van 'Recent topics' staan een aantal opties; namelijk
" Toon onbeantwoorde berichten • Toon ongelezen berichten • Toon nieuwe berichten • Toon actieve onderwerpen "

Het is er dus nog steeds, gewoon een beetje harder verstopt ;)

Aiko

Bericht door Aiko » 06 dec 2014, 01:22

happie20 schreef:Het forum is veranderd zie ik!
Echter ben ik de knop met nieuwe berichten kwijt die bovenaan stond.
Het forum is onlangs wéér veranderd? Of misschien beter: het is nu voor alle pagina's doorgetrekken, inclusief de hoofdpagina? (voorheen merkte ik dat verschillende onderwerpen in verschillende stijlen werden weergegeven, dat is nu niet meer het geval) Oogt fraai.

Wat ik echter wel mis op de pagina 'Toon ongelezen berichten' is de vermelding 'nieuw' of iets dergelijks naast de titel van een onderwerp dat nieuwe berichten heeft gekregen. De vermelding 'nieuw' was namelijk altijd een linkje, dat je direct naar het laatste berichtje brengt dat toegevoegd is èn nog niet door mij gelezen. Nu kan ik alleen maar de onderwerpen zien die een nieuw bericht bevatten, maar moet ik zelf maar uitzoeken op welke plek dat is (in het geval er meerdere berichten zijn geplaatst). Niet zo handig.

Bas

Bericht door Bas » 08 jan 2015, 22:12

Aiko schreef:Wat ik echter wel mis op de pagina 'Toon ongelezen berichten' is de vermelding 'nieuw' of iets dergelijks naast de titel van een onderwerp dat nieuwe berichten heeft gekregen. De vermelding 'nieuw' was namelijk altijd een linkje, dat je direct naar het laatste berichtje brengt dat toegevoegd is èn nog niet door mij gelezen. Nu kan ik alleen maar de onderwerpen zien die een nieuw bericht bevatten, maar moet ik zelf maar uitzoeken op welke plek dat is (in het geval er meerdere berichten zijn geplaatst). Niet zo handig.
Op de pagina met 'Toon ongelezen berichten' staat in de kolom 'Laatste bericht' achter de naam van degene die een bericht heeft gepost een icoontje (document met omgevouwen rechter onderhoek(?)) als je daar op klikt kom je direct bij het laatst geplaatste bericht in het betreffende onderwerp uit.

De vraag hoe je voor meerdere nieuwe berichten in dat onderwerp direct naar je laatst gelezen bericht gaat weet ik niet. Werkt de link naar 'Toon nieuwe berichten' niet (direct naast 'Toon ongelezen berichten')? Dat is in ieder geval een kortere lijst met berichten.
Voormalig Carnivora nieuwsblad redacteur
Voor artikelen(!), op- of aanmerkingen mail naar: redactie[slinger]carnivora.nl

Aiko

Bericht door Aiko » 20 feb 2015, 23:49

Dank. Dat helpt in ieder geval een klein beetje. Maar toch zou ik het terugkeren van het nieuw-icoontje zéér toejuichen.

Plaats reactie