Ontbrekende foto's.

Voor al uw opmerkingen/suggesties omtrendt het forum of het bestuur van de Werkgroep Carnivora.

Moderator: Bestuur

Plaats reactie
Annewil

Ontbrekende foto's.

Bericht door Annewil » 08 feb 2016, 18:43

Hoi ik ben nog niet heel lang lid maar ik was lekker aan het struinen in de foto hoek en vond het zeer jammer dat vele topiç geen foto's meer bevatten. Ik snap dat dit kan gebeuren nadat de eigenaar bv zijn photobucket opschoont etc.
Maar ik vind het wel erg jammer.
Is er een mogelijkheid voor het bestuur/mod's om deze hoek op te schonen of bij de topic's waarvan de vele foto's ontbreken dit in de aanhef titel te zetten? Dit scheelt teleurstellingen ;)
Voor de rest van het forum geld dit ook helaas maar ik snap dat dit erg lastig is allemaal op te schonen of te veranderen.

Groetjes Annewil

thamishan

Re: Ontbrekende foto's.

Bericht door thamishan » 08 feb 2016, 21:34

Ik stoor me er ook vaak aan, ook op andere fora. Als het kon zou ik graag alle topics doorgaan om dit probleem te voorkomen.
Uw globale dominator- ik bedoel globale moderator :D

marcel

Re: Ontbrekende foto's.

Bericht door marcel » 09 feb 2016, 14:30

Het bestuur en de moderators (op dit moment hetzelfde!) hebben helaas geen tijd om alle oude posten af te lopen.
We hebben onze handen ruim vol aan nieuwe posten, de Facebook groep en pagina, het vullen van nieuwsbladen, het beheer van plantencollectie en zaadbank en allerlei andere zaken zoals recent de zoektocht naar een nieuwe webmaster.
Met belangrijke vacatures zoals evenementen ( 1 of 2 personen) nog steeds open heeft het ook niet echt een prioriteit.
Als er echter mensen zijn die zich als moderator willen aanmelden en dit al dan niet op zich willen nemen zijn die van harte welkom. We zijn ten slotte een werkgroep en geen vereniging dus hoe meer actieve zielen hoe meer vreugde.
IUCN-CPSG Communications Officer
Secretary Ark of Life Foundation

Plaats reactie