geen bestuurslid meer

Hier zullen de nodige mededelingen worden gedaan door het bestuur

Moderator: Bestuur

wouter Noordeloos

geen bestuurslid meer

Bericht door wouter Noordeloos » 19 jan 2013, 09:12

Beste vleeseters,

Na 14 jaar in het bestuur gezeten te hebben hou ik het voor gezien. Wegens een hoog oplopend conflict afgelopen maand heb ik besloten mijn bestuursfunctie neer te leggen. Ik zal de komende weken mijn taken binnen de werkgroep afronden en over laten aan andere (bestuurs)leden. Ik vind het jammer voor de werkgroep, maar zo liggen de zaken nu nou eenmaal.

Ik heb sinds 1997 met veel plezier mijn taken uitgevoerd, met grote shows zoals de beide EEE's + ICPS en talloze verkoopgelegenheden. Uiteraard ook de Zaadbank en de goede sfeer hier op dit forum hebben mij veel plezier opgeleverd.

Ik wil mijn vertrek soepel laten verlopen zonder enige ruzie of geroddel over wie dan ook.

Wel zal ik actief blijven op dit forum want helemaal ermee stoppen doe ik niet met de vleesetende planten. Ik zal een deel van mijn collectie behouden.

De komende jaren ga ik weer terug naar een oude liefde; Basketbal.
mijn conditie is de afgelopen jaren afgrijselijk achteruit gegaan en dat wil ik weer oppakken.

Take care,

Wouter

Tijmen

Re: geen bestuurslid meer

Bericht door Tijmen » 19 jan 2013, 09:48

jammer Wouter, wat ik nog heb meegekregen vond ik je een geweldig bestuurslid. maar het is een beslissing die JIJ maakt en wij niet. het ga je goed!

C.Steijger
Contacteer:

Bericht door C.Steijger » 19 jan 2013, 10:12

Ik zal je missen als bestuurslid. Je was degene van het bestuur waar ik altijd het meest contact mee had. Daarnaast was je vrijwel de enige admin die echt actief was op het forum. Maar goed. ..

Je gaat nu fulltime basketballen? Naar welke club ga je?
Afbeelding

Marlon

Bericht door Marlon » 19 jan 2013, 11:43

ik sluit me volledig bij bovenstaande reacties, maar wel leuk dat je in ieder geval actief blijft op het forum en met de hobby

henkg

Bericht door henkg » 19 jan 2013, 11:48

Een eerste reactie van een prille beginner. Ik zal geen expert gaan worden, maar ben wel steeds meer geinteresseerd. Via mij zijn er inmiddels ook twee anderen geïnteresseerd geraakt.

Voor de werkgroep lijkt het me goed om de doelstellingen goed te benoemen, en daarnaar te handelen. Bij 'Wat doet Carnivora voor u?' lees ik niets over het willen verspreiden van het carnivora virus, meer mensen interesseren, via de Wiki en het forum, via de zaadbank, via verkoop / presentaties.
Als er geen nieuwe geinteresseerden bijkomen zal de werkgroep geleidelijk uitsterven. Is dat het uiteindelijke doel van de werkgroep?

Bij mijn weten is er nu -in de praktijk- geen ander contact tussen nieuwe geinteresseerden (zoals ik) en de werkgroep dan via Wouter. Dus, werkgroep: wat zijn jullie doelen. Als daarbij ook het zoeken en vinden van nieuwe geinteresseerden hoort, dan is de rol die Wouter vervult (vervuld heeft) onmisbaar. Los van het conflict: het zal niet makkelijk zijn om die rol weer goed in te vullen.

@Wouter: nogmaals dank voor je (gratis!) leveringen uit de zaadbank, je moderator rol op het forum, je inhoudelijke reacties op mijn paar vragen, en uiteraard ook dank voor de gratis 10 cm potjes en de 10 liter perliet voor weinig (zo 13 jan). Dit alles helpt prille beginners zoals ik op weg.

henkg.
Laatst gewijzigd door henkg op 19 jan 2013, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu bijna niks, alleen: D. capensis Giant, Dionaea muscipula "typical"

thamishan

Bericht door thamishan » 19 jan 2013, 11:56

Jammer, ik zal de rode naam wel missen. Maar je moet natuurlijk doen wat je zelf het beste vind.
Uw globale dominator- ik bedoel globale moderator :D

Glabosch

Bericht door Glabosch » 19 jan 2013, 12:16

Ik had al wat op facebook geschreven, al kan ik me er nog niet goed over uitlaten hoe jammer ik het vind.
De belangrijkste adviezen die ik kreeg tijdens het opstarten van deze hobby kwamen van jou.
Hoop je nog een keer de hand te kunnen schudden om je te bedanken voor al die (nooit in twijfel genomen) adviezen, snelle reacties via de zaadbank en natuurlijk alles wat je voor de werkgroep hebt gedaan en betekend.
Want ookal zit ik pas een jaar bij de werkgroep, was deze nooit zo geweest zoals deze nu is zonder jou bijdrage!

Nou niet gaan zitten janken :wink: , veel plezier met basketballen!

Al hoop ik wel dat ik zo heel af en toe nog een goed advies mag ontvangen via dit forum!

:mrgreen:
My fake plants died because I did not pretend to water them...

Kweeklijst
Moerasbak
Paludarium

Heb je nog vragen?
Afbeelding

Madball

Bericht door Madball » 19 jan 2013, 12:49

Erg jammer wouter ook al is het natuurlijk begrijpelijk... Je hebt ook mij altijd goed geholpen met adviezen etc. maar ik wens je daarintegen het allerbeste toe met het oppakken van je oude/nieuwe hobby!

Rick

PiLa
Contacteer:

Bericht door PiLa » 19 jan 2013, 16:43

Hoi Wouter,
Dat is nou spijtig te horen.
Een ding staat al die jaren als een paal boven water, en dat is je toewijding aan onze hobby!
Met hart en ziel heb je je ingezet voor de werkgroep!
Ik vindt het jammer te horen dat het dan met een conflict moet eindigen.
Hopelijk zien we je nog wel terug af en toe bij een bijeenkomst, en zeker hier op het forum.

Take care zou ik zeggen!

Pim.
Voor verzorgingsinformatie kijk ook eens op de
Afbeelding

Mijn site: pila.nl

Rick Boerboom

Bericht door Rick Boerboom » 21 jan 2013, 12:06

Wouter,

Erg jammer.

We hebben elkaar vaak gesproken tijdens beurzen en verkoopbijeenkomsten. Jouw plantenkennis en enthousiasme zijn altijd erg aanstekelijk geweest om zelf nog fanatieker met vleeseters bezig te gaan! Jouw kennis en enthousiasme, zowel digitaal voor de werkgroep als 'in het veld' zijn een groot gemis voor Carnivora, denk ik. Hopelijk blijf je nog wel net zo enthousiast op het forum en ga je ons wellicht weer van een hele fijne verkooplijst voorzien in de toekomst :wink:

Ook een goed moment voor Carnivora om eens na te denken over promotie/publiciteit wellicht, nu Wouter daar geen rol meer in speelt.

Wouter, we spreken elkaar vast weer eens binnenkort... en succes met je basketbalcarriere!!! :)

walberg
Contacteer:

Bericht door walberg » 21 jan 2013, 16:30

Hoewel Wouter enkele weken geleden al aangaf dat hij erg veel werk had in zijn functie, en dat hij het prettig zou vinden dat ik een van zijn taken zou overnemen kwam voor mij op de vergadering van 13 januari zijn besluit toch als een verassing. Ik ken Wouter al vanaf 1987 toen hij bij carnivora kwam. Wouter zat in het bestuur nadat ik daar al weg was, ook ik heb in het verleden (ik zat bij het eerste bestuur als redactielid) mijn functie wegens omstandigheden op moeten zeggen.
Wouter had echter wel erg veel taken. Hij beheerde de zaadbank, De boekenverkoop / plantenverkoop en daarnaast ook de Evenenmenten.
Dit zijn toch een aantal belangrijke functies waarop de hele werkgroep draait. Zonder evenementen zoals bijvoorbeeld het bezoek aan Carniflora valt een hobby voor een groot deel weg, en dan heb ik het nog niet eens gehad over de voordeeltjes bij het aanschaffen van boeken en planten tegen gereduceerd tarief.
Vandaar dat ik hier wil polsien wie er eventueel bereid is om een van deze taken over te nemen waardoor het voortbestaan van onze werkgroep gewaarborgd blijft.
Rest mij om Wouter te bedanken voor zijn Inzet 14 jaar voor onze werkgroep.

bruno

Bericht door bruno » 21 jan 2013, 21:30

nog niet lang op het forum maar toch bedankt voor de tips en de vlotte afhandeling van de bestellingen uit de zaadbank

groeten

Pieter V

Bericht door Pieter V » 22 jan 2013, 12:39

Jammer Wouter.

Ik kon je altijd erg waarderen je was zo vrij mij gratis! wat zaden op te sturen.

Ik zag al wat van je te koop op Marktplaats. Houd dat er verband mee?
Lidmaatschap Werkgroep Carnivora sinds feb. 2014.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 24 jan 2013, 16:39

Heel erg jammer! Bedankt voor je inzet van de afgelopen jaren.

wouter Noordeloos

Bericht door wouter Noordeloos » 25 jan 2013, 07:15

Hoi vleeseters,

Bedankt voor de reacties de afgelopen dagen.

Ik zal mijn eigen collectie zeker niet wegdoen, maar gewoon op een laag pitje verder laten gaan. Ik zal zeker op dit forum actief blijven, want ik blijf vleesetende planten leuk vinden.

Pieter; Die planten op marktplaats zijn planten waar ik 10 of meer planten van heb staan. die planten kosten dermate veel ruimte dat ik deze op een goede manier kwijt wil. En ik maak hiermee reclame voor het product vleesetende plant.

Take care,

Wouter

Plaats reactie