geen bestuurslid meer

Hier zullen de nodige mededelingen worden gedaan door het bestuur

Moderator: Bestuur

Joy

Re: geen bestuurslid meer

Bericht door Joy » 25 jan 2013, 19:48

Wouter,

Ik heb zoals eerder ook al vermeld ook altijd contact met u gehad als ik enige vragen had over het forum en de zaadbank.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat gebeuren in de toekomst met nieuwe leden?
Het gaat je goed en hopelijk gaan we je nog regelmatig tegenkomen op het forum en of bijeenkomsten.

Grtz,
Joy

marcel

Bericht door marcel » 25 jan 2013, 20:34

vragen e.d. zullen voorlopig even door de zittende bestuursleden opgepakt worden Joy. Zodra we meer weten/vervanging geregeld is e.d. zullen we dit natuurlijk direct melden.
IUCN-CPSG Communications Officer
Secretary Ark of Life Foundation

edwinlaan

Bericht door edwinlaan » 26 jan 2013, 18:53

Hoi Wouter,

Wel schrikken voor mij om te horen dat je er, voor de werkgroep althans, mee ophoudt.
Voor ons was je, zonder de andere leden te kort te doen, zo'n beetje de belichaming van Carnivora.
Je gaf ons goede raad en aankoop adviezen bij zowel Carniflora en Keith Wilson en dat hebben we erg gewaardeerd.
Thijs (een van mijn zoons) heeft nog steeds 4 bakken met Drosera's in het biologielokaal staan van zaden die van jou afkomstig zijn.

Als je nog een goede basketbalclub zoekt, Red Giants Meppel, en als je een keer wilt meetrainen met U18, waar ik trainer/coach van ben, ben je altijd welkom.
Wel wat ver rijden maar misschien een keer bij ons als scheidsrechter.

Wouter, het ga je goed en we komen elkaar vast wel weer eens tegen.
viridis digitos opus

wouter Noordeloos

Bericht door wouter Noordeloos » 27 jan 2013, 20:48

Hoi Edwin,

Nee, ik ga gewoon in mijn eigen woonplaats bij de Waddinxveen Flyers. Hier spelen 4 teams wat hoger in Rayon West, dus dat is best grappig. Red Giants Meppel ken ik wel uit mijn periode dat ik bij Dunckers, Hilversum heb gezeten. Volgens mij zijn Dunckers en Red Giants elkaar nog wel eens tegen gekomen uit de tijd dat beide teams Promotie-divisie speelden.

Ik ben 8 jaar lang Rayon scheidsrechter geweest en heb het tot de A-groep weten te schoppen en heb meerdere Final -4 wedstrijden gefloten + finales.

Take care,

Wouter

wouter Noordeloos

Bericht door wouter Noordeloos » 16 feb 2013, 09:18

Hoi vleeseters,

Sinds afgelopen zondag heb ik de Zaadbank niet meer in beheer, maar is deze overgedragen aan mijn opvolger; Bob Walberg.

alle bestellingen voor de de Zaadbank dienen naar Bob te gaan.

succes Bob!

Take care,

Wouter

henkg

Bericht door henkg » 16 feb 2013, 10:08

Maar wel nog steeds via zaadbank@carnivora.nl ?
Of alleen via PM naar walberg ?
Nu bijna niks, alleen: D. capensis Giant, Dionaea muscipula "typical"

Rick Boerboom

Bericht door Rick Boerboom » 16 feb 2013, 17:27

Ik hoop dat het nog gaat via zaadbank(at)carnivora.nl, want heb gisteren net een bestelling gemaild :D

Nog geen reactie trouwens, maar zal wel goed komen.

marcel

Bericht door marcel » 16 feb 2013, 21:42

Er wordt ons helaas weinig voorbereidingstijd gegund maar de essentie van het vervolg van de zaadbank staat bij het onderdeel Planten te koop als mededeling van het bestuur gepost door René.
Zaadbank@carnivora.nl gaat al naar Bob, maar het nieuwe bestelsysteem is nog niet klaar, dat komt in de loop van volgende week pas, tesamen met informatie over boeken en evenementen.

Wat betreft bestellingen e.d.: Er moet even inventaris gemaakt worden en de zaden uit de oude schoenendoos die Wouter gebruikt moet even georganiseerd opgeborgen worden.
Daarna gaat de zaadbank met de nieuwe bestelmethode gewoon in bedrijf. Wouter hield geen lijstjes bij (niet van de boekbestellingen, niet van de evenementencontacten, enz) dus als je wat zaden besteld hebt en met een week of 2 nog niets gehoord hebt zou ik even Bob contacten want dan is er waarschijnlijk weer iets tussen wal en schip gekomen, maar heb s.v.p. even geduld zodat we zaken kunnen uitzoeken.

walberg
Contacteer:

Bericht door walberg » 17 feb 2013, 11:34

Rick Boerboom schreef:Ik hoop dat het nog gaat via zaadbank(at)carnivora.nl, want heb gisteren net een bestelling gemaild :D

Nog geen reactie trouwens, maar zal wel goed komen.
Ik heb je aanvraag ontvangen, Ook nog van een ander, ik was zelf even 2 dagen offline wegens familiaire verplichtingen dus ik heb de berichten pas vanochtend gezien. Ik heb inderdaad de zaadbank overgenomen maar ik moet nog enkele zaken even kortsluiten, voornamelijk even de inventarisatie. Ik wil graag ook dat de lijst goed up to date is zodat jullie niet toevallig een sorry niet meer voorradig te horen krijgen. Ik ben daar misschien nog een paar dagen mee bezig. Daarnaast moet ik ook nog even wat administratieve afspraken maken met de penningmeester / bestuur over de wijze van (administratieve) aanpak. Ik hoop dat jullie nog even een paar dagen geduld kunnen hebben.

Rick Boerboom

Bericht door Rick Boerboom » 17 feb 2013, 21:06

Absoluut! Geen haast hoor. Alleen maar mooi dat je het van Wouter over wil nemen. Neem de tijd om de boel op orde te krijgen. Als bestellingen maar niet tussen wal en schip raken door de wisseling van de wacht. Maar daar is dus gelukkig geen sprake van omdat jij het overneemt en het e-mailadres gewoon omgezet is. Helemaal prima!

Ik wacht het rustig af, Bob.

Rene Flierman

Bericht door Rene Flierman » 17 feb 2013, 22:47

bob, plaats ook je adres voor als leden zaden willen doneren.
De groeten uit Assendorp.

Joy

Bericht door Joy » 18 feb 2013, 22:38

Best hier niet posten, alleen geven via pm op aanvraag niet?

Rene Flierman

Bericht door Rene Flierman » 18 feb 2013, 22:59

of in het nieuwsblad, daar staan alle adressen van het bestuur in.
De groeten uit Assendorp.

Glabosch

Bericht door Glabosch » 19 feb 2013, 16:39

Maar je hoeft toch niet lid te zijn om zaden te bestellen? Moet je dan wel lid zijn om ze te doneren? :mrgreen:
My fake plants died because I did not pretend to water them...

Kweeklijst
Moerasbak
Paludarium

Heb je nog vragen?
Afbeelding

marcel

Bericht door marcel » 19 feb 2013, 17:55

een ieder die zaden wil ontvangen of doneren kan contact opnemen met Bob via zaadbank@carnivora.nl
Verzending ligt, zoals eerder aangegeven, nog even stil hangende inventarisatie en ontwikkeling webformulier.
en nee, je hoeft geen lid te zijn om zaden te bestellen of te doneren :wink:

Plaats reactie