Rubriek nieuwsblad: op bezoek

Hier zullen de nodige mededelingen worden gedaan door het bestuur

Moderator: Bestuur

Plaats reactie
Pieter V

Rubriek nieuwsblad: op bezoek

Bericht door Pieter V » 29 apr 2016, 10:53

Goedemorgen medeleden van Werkgroep Carnivora,

Voor de aankomende editie van het 'Nieuwsblad Carnivora' wil ik een nieuwe rubriek lanceren. Ik wil op bezoek gaan bij andere leden en een soort verslagje van dit bezoek schrijven. Ook zal ik enkele foto's met jouw collectie schieten.

Dit idee heb ik al besproken met Felix. Hij gaf te kennen dat dit in het verleden ook als is gebeurd en ik dit een nieuw leven in mag blazen.

Ik ben op zoek naar liefhebbers welke mij thuis willen ontvangen. Heb je tijd reply dan even op dit bericht en vermeld je woonplaats. Dan kijk ik of het haalbaar is. Des te meer aanmeldingen des te beter!

Vrolijke groet!
Lidmaatschap Werkgroep Carnivora sinds feb. 2014.

Martin

Re: Rubriek nieuwsblad: op bezoek

Bericht door Martin » 16 mei 2016, 13:33

Hoi Pieter,

Ja, die rubriek ken ik wel, als oud redacteur heb ik die ook nog een keer geprobeerd nieuw leven in te blazen..
De afgelopen tijd heb ik misschien niet zoveel tijd in mijn collectie kunnen steken als ik had gewild, maar als het interessant genoeg is, mogen jullie best een keer langskomen. Mijn collectie staat in een kasje (2,5 x 3 m) en in een moerasje in de tuin.
Ik woon in Ede. Ik hoor het wel of het je wat lijkt.

Bas

Bericht door Bas » 17 mei 2016, 23:50

Ohhh, Martin mag ik mijzelf ook uitnodigen?

Het is dan vast handig dat ik op dezelfde dag als Pieter op bezoek gaat ook meekom. Dan zal ik ouderwets pen/papier meenemen zodat ik ook een aantal alinea's tekst kan aanleveren.

Ik denk dat ik nog een tweetal tuinen weet, maar dan zal er eerst gepolst moeten worden of de eigenaren bezoek willen ontvangen.
Voormalig Carnivora nieuwsblad redacteur
Voor artikelen(!), op- of aanmerkingen mail naar: redactie[slinger]carnivora.nl

Pieter V

Bericht door Pieter V » 26 mei 2016, 10:01

Aankomende zaterdag ga ik op bezoek bij Christian in Pijnacker.

Wellicht kunnen we voor het volgende nummer eens afspreken?
Lidmaatschap Werkgroep Carnivora sinds feb. 2014.

Martin

Bericht door Martin » 10 jun 2016, 18:22

Hoi Pieter,

Ja, is prima, als je contact opneemt is het handigst om even te bellen of te mailen, ik kijk niet zo vaak op het forum.
Tel: 06-25468294, mail: mj7bergen[at]gmail[dot]com

Voor Bas: je mag best op een ander tidstip langskomen, als ik maar even weet wanneer. Dus even bellen of mailen voor een afspraak.

Groeten,
Martin

Bas

Bericht door Bas » 11 jun 2016, 11:29

Pieter V is het email adres dat in je profiel staat nog werkend? Zoniet kun je het aanpassen of uit mijn profiel mijn email adres halen? Ik heb een response via email verstuurd en nog geen antwoord gehad of heb je liever mijn telefoonnummer?

Dat is mischien voor Martin ook handig, met een werkend email adres in je profiel zie je een "Topic reply notification" in je email verschijnen als er iemand reageert op je forum berichtje. Gebruik in je email programma een filter om met het verzendadres (Carnivora) de email naar een aparte folder te verplaatsen, je inbox blijft zo leger en Carnivora email staat bij elkaar.

Bij een bezoek zal ik gewoon een afspraak maken, mijn voorstel is om met twee man een tuin te bezoeken en dan tekst te schrijven. Ergens in juli is er in Ede (hopelijk) weer een open tropische tuin, misschien dat ik een bezoek kan combineren.
Voormalig Carnivora nieuwsblad redacteur
Voor artikelen(!), op- of aanmerkingen mail naar: redactie[slinger]carnivora.nl

edwinlaan

Bericht door edwinlaan » 19 jun 2016, 21:33

Hallo Pieter,

Als je nog tijd hebt mag je bij ons langskomen in Meppel (Drenthe)
We hebben een kas (3 bij 4) een aantal kleine moerasbakken, een
12 tal bakken, 2 watertafels en een terrarium met ongeveer 400 planten.

Groet,
Edwin van der Laan
viridis digitos opus

Plaats reactie