heliamphora

De Zuid Amerikaanse Bekerplant

Moderator: Bestuur

Plaats reactie
walberg
Contacteer:

heliamphora

Bericht door walberg » 13 jul 2011, 20:31

Mijn site heliamphora.nl ligt er even uit. Ik ben onlangs van hoster verwisseld, mijn autoverhuurpagina's heb ik inmiddels alweer online maar heliamphora heeft even een probleem, ik ben naar een CMS systeem over gegaan dit om wat meer interactiviteit te kunnen krijgen (inbreng!)
Echter ik kreeg mijn site niet overgezet. Het gebruikte template was ook niet meer in de nieuwe versie van Joomla verkrijgbaar dus ik moet even een vervangend template regelen. Ik had al enige weken met een lokale versie getest maar ik kreeg deze niet overgezet.

Ik ben van Hoster gewijzigd omdat ik nu nog niet eens een derde betaal. Mijn vorige had dan wel een super grote opslag 700 gb maar tja dat is misschien leuk voor een forum zoals hier maar voor een klein gebeuren als heliamphora.nl en dan wat autoverhuur domeinen gewoon te veel.

Ik hoop over enkele dagen weer een acceptabele site te hebben.

wouter Noordeloos

Re: heliamphora

Bericht door wouter Noordeloos » 13 jul 2011, 20:38

Succes Bob en we hopen snel weer van je te horen. Het beheren van een website valt niet altijd mee is onze ervaring de homepage van onze werkgroep.

Take care,

Wouter

walberg
Contacteer:

Bericht door walberg » 28 aug 2011, 13:04

Internet ligt al maanden hier in Diemen plat, vanaf morgen 29 augustus heb ik een nieuwe provider, via de Kabel (die hebben nieuwe lijnen gelegd in Diemen). ADSL is nooit goed geweest hier. Ik houdt mijn email via mijn telefoon in de gaten en nu vandaag ben ik even bij mijn broer om even wat op mijn homepagina's te werken.
Ik hoop eindelijk morgen weer goed internet te hebben.

wouter Noordeloos

Bericht door wouter Noordeloos » 28 aug 2011, 21:50

Hoi Bob,

Diemen ligt toch wel in een gedeelte van Nederland waar internet mogelijk is? Diemen ligt toch niet in een 3de wereld gebied? Wat vreemd zeg?! Drama, zeg!

Hoe dan ook, succes!

Take care,

Wouter

walberg
Contacteer:

Bericht door walberg » 30 aug 2011, 20:08

Ja en dit is eigenlijk een nieuwbouwwijk In 2000 gebouwd en ik kreeg de sleutel al half april en ben al op 6 mei 2000 er gaan wonen. Ik had indertijd al gevraagd of de lijnen al klaar waren, ja hoor zei de toenmalige KPN. Bleek achteraf dus niet het geval, van een insider (omdat ik zelf installateur was) hoorde ik dat ze nog geen kabels hadden en men dacht bij de KPN dat de eerste bewoners pas in de zomer zouden komen. Onder druk hebben zij toen snel die kabels aangelegd en dat is fout gegaan en is ook nooit meer aangepast totdat recentelijk UPC zijn kabels ging vernieuwen. Ik heb nu eindelijk eens goed internet, 5 megabyte per seconde haal ik nu terwijl vroeger dit er de meeste tijd uit lag. Ook de telefoon lag er meestal uit. Volgende week een vakantieweek gepland en dan ga ik eens aan de slag met mijn paludarium en de site.

zoef

Bericht door zoef » 31 okt 2011, 18:27

Als ik je site aanklik (erg mooi trouwens) en dan linksonder in het menu klik op "Easy to start", dan verschijnt onderstaande boodschap:

404 - Artikel niet gevondenMogelijk kunt u deze pagina niet bezoeken wegens:

1.een verouderde bladwijzer/favoriet
2.een zoekmachine heeft een verouderde lijst van deze website
3.een fout getypt adres
4.u heeft geen toegang tot deze pagina
5.De gegeven bron is niet gevonden.
6.Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw verzoek.
Probeer één van de volgende pagina's:

•Startpagina
Als de problemen blijven bestaan, neem dan aub contact op met de systeembeheerder van deze website en rapporteer de onderstaande fout..

Artikel niet gevonden
Vr. groet,
Folkert

Plaats reactie