Ok houd ons op de hoogte met foto's hier een paar van mijn stekken te zien na ong. 2/3 maanden. En succes ermee!Joy schreef:Thanks Rick!
Ik heb juist een P. Johanna gekocht en ga dit er zeker mee proberen
Grtz,
Joy

Moderator: Bestuur
Ok houd ons op de hoogte met foto's hier een paar van mijn stekken te zien na ong. 2/3 maanden. En succes ermee!Joy schreef:Thanks Rick!
Ik heb juist een P. Johanna gekocht en ga dit er zeker mee proberen
Grtz,
Joy
Hoi Rick,Madball schreef:hier een paar van mijn stekken te zien na ong. 2/3 maanden.
Thanks voor de correctie, ga deze in mijn kweeklijst zetten vanaf ik hem aangekregen heb.renef schreef:@ joy, de naam is dan Pinguicula 'Johanna' is een cultivar van p. agnata x debbertina.
Nee dit is niet in een maand gebeurt dit zijn al wat oudere stekjes ong. 2-3maanden. Maar inderdaad P. esseriana!PiLa schreef:Hoi Rick,Madball schreef:hier een paar van mijn stekken te zien na ong. 2/3 maanden.
Klopt het dat dit de P. esseriana stekjes zijn? Dan zet ik de foto gelijk nog even op de carnipedia erbij. Is leuk om voortgang te zien.
Dat gaat best rap, in nog geen maand.
Pim.
ik heb hem er bijgezet, en een beetje veranderdMadball schreef:Nee dit is niet in een maand gebeurt dit zijn al wat oudere stekjes ong. 2-3maanden. Maar inderdaad P. esseriana!PiLa schreef:Hoi Rick,Madball schreef:hier een paar van mijn stekken te zien na ong. 2/3 maanden.
Klopt het dat dit de P. esseriana stekjes zijn? Dan zet ik de foto gelijk nog even op de carnipedia erbij. Is leuk om voortgang te zien.
Dat gaat best rap, in nog geen maand.
Pim.
renef schreef:je x weser zal de winter waarschijnlijk niet overleven als je hem buiten laat staan.
het beste is naar binnen halen en dan bladstekken nemen.
als je bladstekken neemt, wacht tot het voorjaar, kijk maar ff op de onderstaande link.
http://www.pinguicula.org/pages/culture ... _Mexic.htm
heb je een echte weser of een valse?
echte wesers zie je niet vaak, de valse (false weser) worden in tuincentra wel eens aangeboden.