Categorieën
Verkopers

Atelier Vreeburg

Mijn naam is Marloes Vreeburg en ben, al tekenend, in 2015 in aanraking gekomen met vleesetende planten bij Bandus in Hummelo. Als Botanisch kunstenaar ben ik vooral onder de indruk van de fraaie vormen en de mooie intense kleuren van de verschillende vleesetende plantensoorten. Mijn hoofd zit nog vol ideeën, rustig te wachten tot het moment dat ik tijd heb om aan het volgende werkstuk te beginnen.  

Normaal gesproken werk ik in aquarel, maar omdat ik wel van uitdagingen houd én ik al een leuk plaatje in mijn hoofd had van een mooi T-shirt met vleesetende planten erop, heb ik geprobeerd verschillende vleesetende plantensoorten in zwart-wit te portretteren. Drosera was helaas te fijntjes, maar gelukkig lieten de andere soorten die ik had uitgekozen, en die me werden aangereikt, zich mooi op de plaat zetten.  

Vervolgens het zeefdrukproces onder de knie krijgen, om zelf de afbeelding op het shirt te kunnen drukken. Dat viel nog niet mee! Maar nu staan ze er mooi op, in wit of zwart, afhankelijk van de kleur van het shirt. 

Heb je interesse in de aankoop van een t-shirt, heb je een vraag of wil je meer weten over Botanische kunst, je kunt me bereiken op :

info@ateliervreeburg.nl

www.ateliervreeburg.nl  

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.